Missie & Visie

Steda wil eraan bijdragen dat meer mensen met plezier naar hun werk gaan, in organisaties waar de klant positief centraal staat. Meer plezier, in klantgerichte organisaties.


Wij geloven dat 'plezier' het sleutelwoord is voor succes. Plezier in werk maakt organisaties van binnenuit sterk: betrokken, creatief, gericht op de prestatie. Dit begint bij een gedeelde ambities om waarde te leveren voor de gebruiker van je product/dienst. De blik naar buiten dus, focus op de klant, als bindmiddel voor je organisatie.

Wij willen hieraan bijdragen door inzicht te bieden in de klant (kennis), door de klantbeleving bij medewerkers te verhogen (motivatie) en door het lerend vermogen in de organisatie sterker te maken (duurzaam ontwikkelen). Of we nu onderzoeker, adviseur of begeleider zijn, onze focus ligt altijd op de positieve toekomst en het leggen van nieuwe verbindingen: mensen met zakelijke doelen, managers met werkvloer en teamleden onderling.

“Helder vragen. Bruikbaar antwoorden.”