Waarom Steda?

Steda is opgericht in 1997 als marktonderzoekbureau, met destijds telefonisch en schriftelijk onderzoek als belangrijke methodieken. Sinds 2010 ligt onze specialisatie bij onlineonderzoek, aangevuld met expertinterviews en focusgroups.

Onderzoek is een ‘touchpoint’ met uw doelgroep. Zeker bij online is dit een belangrijk besef, want het gaat snel om grote aantallen contacten. Waarom zou u dat uitbesteden aan Steda? Wij noemen zes argumenten:

  • Inhoudelijke kwaliteit: methodologie, vraagwijzen, adviesgericht denken
  • Aandacht: vormgeving, tone-of-voice, puntjes op de i
  • Professionele software: alle denkbare specs
  • Hoogwaardige IT, o.a. dynamische e-mailclient, private domain opties
  • Dataveilig: secure lines en databeheer, compliant 
  • Onafhankelijk: waarborg voor anonimiteit en betrouwbare analyse

Steda is aangesloten bij en onderschrijft de voorwaarden van branchevereniging MOA, inclusief het hieraan verbonden keurmerk Fair Data. Ons beleid rond informatiebeveiliging is conform ISO 27001/002 en we hebben hiertoe documentatie beschikbaar.

 

Projecten

Maatwerk onderzoek

Bij deze projecten heeft Steda een grote rol in het maken van de vragenlijst en is de analyse en rapportage goeddeels maatwerk. Thema’s:

  • Strategische marketing: positionering, klantbehoeften
  • Klantervaringen: productgebruik, tevredenheid, servicekwaliteit, communicatie
  • HRM: interne tevredenheid, werkbeleving, interne merkreputatie
  • Organisatie: beleidsevaluaties, inrichtingsvraagstukken, samenwerking, cultuur

Modules

Op enkele thema's bieden we modules, waarbij de vragenlijst en rapportagevorm voor 90 procent klaar liggen. U maakt dus direct gebruik van onze opgebouwde expertise, met genoeg ruimte voor inhoudelijk finetunen.

Research als Service

Steda draait ook surveyprojecten sec als uitvoerder, dus zonder actieve inhoudelijke betrokkenheid. We faciliteren dan het gehele traject en nemen u alle werk en zorgen rond risk en compliance uit handen.